Ceník

Ceník za zjištění závady u daných spotřebičů                                 Tento ceník je platný od: 10.2.2018

PRÁCE NA MALÉM SPOTŘEBIČI třídy I

Spotřebiče jsou rozděleny do skupin a zde je přidělena cena za opravu. ( Tento ceník je možné vidět na našem servisním středisku ) 

Minimální částka za zjištění závady u spotřebiče třídy I je: 270 Kč.

Záloha na opravu ( malého spotřebiče )* je: 270 Kč. ( bez této zálohy nebude spotřebič do servisu přijat )

 

V případě, když bude technikem zjištěno, že je spotřebič neopravitelný nebo náklady na opravu převyšují cenu nového spotřebiče a zákazník si nepřeje dokončení opravy, tak tato částka pokrývá náklady servisu na:

  • rozebrání spotřebiče
  • zjištění závady
  • informování zákazníka (tel., e-mailem, SMS)
  • vypsání montážního listu, nebo protokolu o likvidaci spotřebiče
  • ekologickou likvidaci na přání zákazníka, kterou sdělí na dispečinku tel., SMS, e-mailem, osobně.

V případě nevyzvednutí spotřebiče v servisu termínu uvedeném na zakázkovém listu, bude po tomto termínu vyzván SMS, nebo e-mailem k vyzvednutí spotřebiče a zároveň mu bude účtováno skladné v částce deset korun za každý den.

V případě nevyzvednutí zakázky do šesti měsíců od dokončení opravy bude spotřebič komisně prodán nebo sešrotován a zákazníkovi zaslána faktura na uhrazení skladného.

Tuto informaci zákazník podepisuje při sjednání opravy na servise na zakázkovém listě.

Uvedené ceny jsou s veškerými daněmi. 

* co to jsou malé spotřebiče třídy I a které do této skupiny patří:

  • Akumulátorové vysavače
  • Elektrické kráječe
  • Rychlovarné konvice
  • Lisy na citrusy, odšťavňovače
  • Ruční šlehače, ponorné mixery
  • Toastery, topinkovače
  • Filtrační kávovary, kávomlýnky
  • Žehličky
  • Fritezy
  • a ostatní malé spotřebiče 

 


Ceník za zjištění závady u daných spotřebičů                                     Tento ceník je platný od: 10.2.2018

 

 

PRÁCE NA MALÉM SPOTŘEBIČI třídy II

Spotřebiče jsou rozděleny do skupin a zde je přidělena cena za opravu. ( Tento ceník je možné vidět na našem servisním středisku ) 

 

Minimální částka za zjištění závady je: 540Kč.

Záloha na opravu ( malého spotřebiče )* je: 540 Kč. ( bez této zálohy nebude spotřebič do servisu přijat )

V případě, když bude technikem zjištěno, že je spotřebič neopravitelný nebo náklady na opravu převyšují cenu nového spotřebiče a zákazník si nepřeje dokončení opravy, tak tato částka pokrývá náklady servisu na:

  • rozebrání spotřebiče
  • zjištění závady
  • informování zákazníka (tel., e-mailem, SMS)
  • vypsání montážního listu, nebo protokolu o likvidaci spotřebiče
  • ekologickou likvidaci na přání zákazníka, kterou sdělí na dispečinku tel., SMS, e-mailem, osobně.

 

V případě nevyzvednutí spotřebiče v servisu termínu uvedeném na zakázkovém listu, bude po tomto termínu vyzván SMS, nebo e-mailem k vyzvednutí spotřebiče a zároveň mu bude účtováno skladné v částce deset korun za každý den.

V případě nevyzvednutí zakázky do šesti měsíců od dokončení opravy bude spotřebič komisně prodán nebo sešrotován a zákazníkovi zaslána faktura na uhrazení skladného.

Tuto informaci zákazník podepisuje při sjednání opravy na servise na zakázkovém listě.

Uvedené ceny jsou s veškerými daněmi. 

* co to jsou malé spotřebiče II třídy a které do této skupiny patří:

  • Tassimo
  • Nespresso
  • Volně stojící plnoautomatické kávovary ( netýká se vestavných kávovarů )
  • Robotické vysavače,vysavače
  • Kuchyňské roboty, kompaktní kuchyňské roboty
  • parní stanice

Ceník  za zjištění závady u daných spotřebičů                                    Tento ceník je platný od: 10.2.2018

 

PRÁCE NA VELKÉM SPOTŘEBIČI

Práce jsou rozděleny do skupin a zde je přidělena cena za opravu. ( Tento ceník je možné vidět na našem servisním středisku, nebo na vyžádání u technika po příjezdu k zákazníkovi. )

 

Minimální částka za zjištění závady je:

  • První pásmo dopravy do 25 km je : 726,- Kč. (Ostrava, Hlučín, Vřesina, Frýdek Místek, Havířov, Šenov, Klimkovice, Krmelín, Stará Ves nad Ondřejnicí, Bohumín, Orlová, Dolní Lutyně, Šenov, Vratimov, Paskov, Hlučín, jde jen o ilustraci ).
  • Druhé pásmo dopravy do 50 km je : 907,- Kč. ( Karviná, Petrovice u Karviné, Český Těšín, Frýdlant nad Ostravicí, Ostravice, Čeladná, Mošnov, Fryčovice, Hukvaldy, Palkovice, Bolatice Malenovice, Metylovice, Příbor, Studénka, Bílovec, Háj ve Slezsku, Pišť, Hať, Kravaře, Hnojník, Komorní Lhotka, Nošovice, Vyšní Lhoty, Dobrá, Baška, Pržno, Lhotka, Kozlovice, Velká Polom, Horní a Dolní Lhota, jde jen o ilustraci ).
  • Třetí pásmo dopravy do 100 km je : 1543,- Kč. ( Třinec, Jablunkov, Mosty u Jablunkova, Nýdek, Hrádek, Návsí, Bocanovice, Dolní Lomná, Písek, Bystřice, Karpentná, Oldřichovice, Nebory, Guty, Smilovice, Řeka, Frenštát pod Radhoštěm, Rožnov pod Radhoštěm, Horní-Dolní-Prostřední Bečvy, Kunčice pod Ondřejníkem, jde jen o ilustraci ).
  • Čtvrté pásmo dopravy od 100 do 150 km je : zjištění 272,- Kč + je počítáno 8,- Kč za Km + 545,- Kč ztrátový čas. ( příklad 120km = 8x120+545=1505,- Kč )

 

  • Jde-li o vestavný spotřebič je při opravě připočítáno 240,- Kč za demontáž a montáž z linky.
  • Při nájezdu dvou techniků z důvodů demontáže a montáže spotřebiče z kuchyně (vestavné lednice ), nebo při demontáží sušičky z pračky a jiných spotřebičů. Na přání zákazníka bude účtováno podle nájezdů počet cestovních nákladů podle počtu techniků a nájezdů a dále 50% navíc podle ceníkové skupiny za provedenou prací. (po celou dobu tam jsou dva a více techniků )

 

Záloha na opravu, pokud je dovezen na servis zákazníkem ( u velkého spotřebiče )* je: 550,-kč, ( bez této zálohy nebude spotřebič do servisu přijat ).

 

V případě, když bude technikem zjištěno, že je spotřebič neopravitelný nebo náklady na opravu převyšují cenu nového spotřebiče a zákazník si nepřeje dokončení opravy, tak tato částka pokrývá náklady servisu na:

  • rozebrání spotřebiče
  • zjištění závady
  • informování zákazníka (tel., e-mailem, SMS)
  • vypsání montážního listu, nebo protokolu o likvidaci spotřebiče
  • ekologickou likvidaci na přání zákazníka, kterou sdělí na dispečinku tel., SMS, e-mailem, osobně.

 

V případě nevyzvednutí spotřebiče v servisu termínu uvedeném na zakázkovém listu, bude po tomto termínu vyzván SMS, nebo e-mailem k vyzvednutí spotřebiče a zároveň mu bude účtováno skladné v částce deset korun za každý den.

V případě nevyzvednutí zakázky do šesti měsíců od dokončení opravy bude spotřebič komisně prodán nebo sešrotován a zákazníkovi zaslána faktura na uhrazení skladného.

Tuto informaci zákazník podepisuje při sjednání opravy na servise na zakázkovém listě.

 


 

Copyright © 1995 - 2018